Epos M22i vloerspeaker / bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Epos M22i vloerspeaker / bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

roberto 02-03-2009

De Epos M22i is een prachtige afgewerkte en vormgegeven Engelse luidspreker met een zeer dynamische,transparante en geweldige ruimtelijke geluidsweergave in het gehele frequentiebereik. Deze speaker gekozen uit een vergelijking met de B&W CM7 en Exite lijn van Dynaudio In een woord gezegd een alleskunner. Ik heb de speaker nog traditioneel aangesloten op de Cyrus.Ik heb de speakers ook nog even beluisterd in een Tri-wire aansluiting. Dan klinken de speakers nog iets ruimtelijker en draaien op hoge volume stand geeft nog meer dynamische stabiliteit. Super gewoon. Ik ben nu eigenlijk ook al super tevreden. Maar ik denk dat ik binnekort toch maar weer een investering ga doen. Je hebt met deze speakers een uitmuntend geheel in deze prijsklasse. Ik durf gezien het materiaal gebruik wel een 9 te geven voor duurzaamheid.